“Your feelings are valid simply because you feel them.” — something lovely my therapist said

Ännu en helg, en fredag och ännu en fest. Åter igen ligger jag trött i sängen dagen efter för att jag har fått för lite sömn. 
Kvällen igår börja med tacos hos mig, där efter var det stress och kaos tills vi kom till Erik för en härlig förfest. Beerpong (vinst), skratt och dans! Drog sedan vidare och efter ett antal timmar var vi tillbaka på efterfest, taxi hem runt fyra och däcka praktiskt taget direkt. 
Kvällen var ändå väldigt bra med massor av skratt, drinkar av the master (jag borde bli bartender-lovar), dans till tusen, skrattat, varit otroligt glad för vilka fina vänner jag har och vilka underbara vapendragare dom är, statusen växte i beerpongen, gosigt skedande, blod i huvudet och damp på allt och alla, vad är detta ? Jo, en jväll med mina brudar & killar. 
 
Morgonen var mysig, Possy kommer och väcker mig med att säga att dom har fixat frulle - älskar mina prinsessor. Lång frulle, musik, falsksång och roliga snäps kan jag lova. Nu ligger jag i sängen, ensam hemma och ska försöka städa när jag har samlat lite kraft - kanske bör gå ut och sola? 
Smell ya later, babes
 
 
 
 



Kom ihåg mig?