Dag två i rhoddan !

Helgen har passerats och jag trodde den skulle avslutas med PH. Hade taggat riktigt mycket men så kommer Effie & krossar drömmen för de, nej men får vänta tills i morgon. Ska snart lägga mig, är redigt trött (som alltid). 

Dag två i Rhodos:

Dag två var helt underbar, vi alla skratta och levde livet. Åt grekisksallad till lunch och bara hängde på stranden med gänget. Vi badade & solade till Max. När vi väl gick hem blev det lite häng i lobbyn, där efter fixade vi oss och gick ut för att äta. Vi tog drinkar efter maten och det satt super, där efter blev de förfest på terrasen ! Detta var kvällen då vi på riktigt fick känna på bargatan. Jag och anni gick hem sent, det slutade även med att jag hamna hos några sköna Karlstads-bor. Båda hette Filip och vi snackade om allt mellan himmel och jord, samt fick jaga kakelaker. Helt sjuk och somnade säkert inte förens klockan var 7 på morgonen. 



Kom ihåg mig?