- I’m only rude if you’re dumb and annoying

Åter igen har jag haft en chill men ändå en toppen dag, vaknade helt okej tidigt och började med frulle. Där efter en härlig PW ner till stan för att fixa en del saker. När jag kom hem åt jag gårdages pizza - älskar när man tar familjepizza och har dagen efter - framför "vi är bäst". Där efter så snackade jag mycket med Ida och Ashel, åt lite mer och myste. 
 
 
Runt nio / halv tio kom Effie hem till mig för lite snack sjutk mysigt som alltid, Alex och Rossy åkte förbi en snabbis. Där efter hann jag med lite facetime med Anni, sa att jag skulle lägga mig tidigt men såg en så otroligt mysig film. Jag har också tittat på bästa Ellen Page's tal samt när hon kommer ut som att vara gay, helt sjukt bra tal och tycker ni alla ska titta på det HÄR. Fick verkligen rysningar, bästa asså. 
Nu ska jag där i mot sova, natti natti ! 
 
 
 

 



Kom ihåg mig?