- Just put on dark lipstick and act like nothing happened

 
Igår: Skrev till Anni innan jag somna att hon kunde komma ner till mig på frulle om hon ville, och självklart kom hon ner på morgonen. Vi lagade redigt go frulle! Där efter åkte hon iväg och sedan tog jag bussen ner till stan för att sola samt köpa lite mat till oss, allt ifrån sushi till pommestallrik fick det bli. Där efter fixade vi båda i ordning oss och hon åkte iväg, jag gick och träffa Rossy sedan gick vi hem till mig. Myskväll med massor av gott och snack + nära döden upplevelse då jag blev skrämd av två idioter! Anni kom och sov hos mig på natten också.
 
 
Idag: Vaknade upp på tog för tidigt, äckel ungen Anni kan ju inte sova längre än till typ nio - då väcker hon mig såklart... Vi gick ner och jag fixade goaste frullen - riktigt ducktig sådär ! Sedan åkte hon iväg och då passade jag på att lägga mig i sängen och chilla framför tumblr med musik i öronen. Efter att hon hade kommit hem till hennes andra hem så började vi med maten - riktigt riktigt gott !! 
 
 
Jag åkte ner till stan och träffa mina härliga girls för en fika på strandgatan och kom hem runt halv 11, sjukt mysigt och rolig kväll!! 
Nu ska jag lägga mig till någon härlig film och somna - men först ska jag ta bort allt smink. Good nightie! 
 
 
 



Kom ihåg mig?