*forgets what im talking about halfway through a sentence*

Ibland vill jag kunna rymma ifrån min tid, bara förflytta mig en stund och tänka. Ingen skola, ingen tidspress, ingen mobil, inget, bara sitta och läsa på någon brygga eller i någon hängmatta, eller bara i någon soffa med en stor filt. Lugn och ro är så otroligt värdefullt, inte ens alla pengar i hela världen kan köpa de. Bara få slippa stress, slippa onödiga tankar som håller en vaken på natten - slippa allt det, och jag skulle vara lycklig.
 

Idag: vaknade jag runt tio då min härliga vän Anni har fått mig att gå upp den tiden varenda dag på lovet typ, så nu har jag det som en rutin. Sedan så gick jag ut lite med hundarna, men eftersom Wilma inte hade vaknat än gick jag tillbaka till sängen och kröp ner under täcket. Sjukt skönt att morna sig lite med mobilen, älskar det! Annars blir jag så grymt sur och elak på morgonen... 
Vi åt frulle och fixade oss innan hockeyn började, sedan efter några timmar så åkte jag hem. Väl hemma har jag snackat lite med mami, tagit en dusch, ätit och pluggat - vilket jag sitter och gör just nu. 
Har kommit på att om någon skulle komma till mig spontant med thaimat och en film hade den nått vägen till mitt hjärta. Vad skulle jag göra utan min älskade thaimat?
 
Nu ska jag hoppas på att jag i alla fall får några timmar av sömn, värkar inte direkt så men man kan ju alltid hoppas... Hatar detta asså!
Good nightie.
Saknar dagar som dessa!
 
 
 



Kom ihåg mig?