Grymmaste dagen, helt klart.

Om jag fick uppleva en dag utan att ändra något eller så, bara uppleva den åter igen skulle det vara min födelsedag. 

För ursäkta men fy fan va bra dag jag hade. Fick säga ett ordentligt hejdå till min syster, mysa med brodern och gå på en underbar middag. Där efter få åka hem och börja med världens bästa förfest, den kommer bli omöjlig att slå. Hade några av dom bästa brudarna hemma hos mig, grym musik, underbar dricka och våra egna snygga bartenders! När väl festen kom var det bara pricken över i:et för jag hade en sådan grym kväll. En av dom bästa festerna och sedan roligaste donken-riden efter med skönaste lilla gänget, kan bara säga att den var så grymt lyckad !! Om jag fick återuppleva en dag skulle det bli den.


Hela dagen hade jag det största leendet på läpparna. Hur kan man inte vara lycklig med så grymma vänner, syskon och kusiner? 



Kom ihåg mig?