“Most things about me are hard to explain, I guess, like how I’m mostly delusional and live in a half-imaginary world but am also a realist to the core. I’m just a bunch of contradictions most of the time and I don’t like it, but I also do.”

Måndagar... Finns väl ingen som gillar dom direkt antar jag ? 
Men ändå sa har vi ganska chill dag, avslutade dagen innan klockan ens var tre. Som varje måndag så går jag och Maja till thaising Bar för att äta buffé, detta gjorde vi även idag! Efter det träffade jag papi och vi gjorde något som ha tagit mig 1,5-2 år för att fixa - Ett gymkort!! Så nu börjar jag faktiskt seriöst med att träna, har redan blivit tvingad att boka ett pass som är nu 19.50 GRIT styrka. Såg att det stod att man skulle vara tränad och undrar hur detta ska gå eftersom jag inte har tränat riktigt på två år. Men måste skynda mig lite för jag och Anni ska ner tidigare för att hon ska visa mig runt lite! Jag är såå nervös...
C-ya later.
 



Kom ihåg mig?