“You are not an apology, do not treat yourself like one; your lips are perfect for kissing, your hips do not spell ‘sorry’.” ~ Azra T.

Igår va en kanon dag, verkligen ! Hade så otroligt mysigt/roligt/konsigt/härligt och helt fantastiskt med mina brudar. Jag kom hem och åt med mami & Morgan - super god mat !! Åkte till Kiama där hon och mina pojkvänner var, då började tillslut kvällen. Vi spelade spel, garva och även om jag fick fullt med godis, chips & xide i mitt kaffe av en viss Ina så va det underbart (drack då inte kaffet efter den massaken... ) 
Det blev donken sent på kvällen och vi alla somna runt ett, två någongång! 

Idag vaknade jag runt tio kanske och gick upp till gänget - Stella & Kiama drog igång frullen så vi alla började äta runt tolv. Sjuuukt gott kan jag lova! + att jag fick ha mitt kaffe ifred denna gången...


Mami kom och hämta mig runt halv 1, jag träffa Anni, Rossy & Evve i stan för att sola ! Bättra på fejkbrännan är aldrig fel. Kom hem för en stund sedan, har hunnit äta och titta på The Originals !


Kvällen ska spenderas med min älskling, vi ska bara gosa - craving har vi för både grönsaker och dipp samt kladdkaka! Så får se vad det blir ikväll. 
Nu ska jag ta en dusch och vänta på att Anni ska bli klar med hennes städning! 





Kom ihåg mig?