71921

Dagen har varit otroligt välbehövd. Började med sovmorgon, vilket i mins ögon aldrig är fel ! Där efter skola efter den så gick jag och min brud till Thai sing bar för att äta lite. Direkt där efter gick jag till frisören för en lite. Upp fräsching, behövdes inte mycket mer än några slingor och några cm bort för att jag skulle känna mig fräsch igen. Men för att lyxa till det ännu mer solade jag en stund också. Tillslut var jag hemma och tittade på entourage, där efter Paradise Hotell. 

Igår kom Anni som sagt till mig och vi fixade mini-spa, hon fixa mina ögonfransar, naglar & ansiktsmask på de. Kaffe och Keso stod på matsedeln och mycket skratt/snack såklart! Älskar dig, bruden.

Good nightie ! 
Igår ! Bästa frullen sedan mini-spa !

När jag inte bloda ner hela huset med näseblod i morse, tog jag selfies...

Härlig dag !

Och hur håret nu blev, det luktar gott, ser fräscht ut, fick med mig två produkter hem -
Så jävla nöjd.




Kom ihåg mig?