“Perhaps they were right putting love into books. Perhaps it could not live anywhere else.” William Faulkner

Måndag, åh typisk måndag. Även om just denna kanske gjorde att mitt humör svikta väldigt mycket, har både varit uttråkad sedan helt extas och sedan väldigt arg, antar att det är en vanlig dag av mitt liv. Dock fick flertal saker mig på väääldigt bra humör! 
Även mami var otroligt gullig idag, då hon kom hem med nya tabletter för min latosintolerans och en underbart god semla. Årets första semla - kommer "tyvärr" inte bli den ända. Va hände med att äta nyttigt, B ? 
Som min vise kusin sa "det är okej att una sig ibland.... Eller varje dag - jag menar man lever ju bara en gång!" Hahaha, man dör ju för henne! 
Nu ska jag äta, plugga och duscha. Smell ya later, bitchacho ! 
Veckans längsta dag i morgon, kan intr säga att jag är då peppad.




Kom ihåg mig?