“The best portion of your life will be the small, nameless moments you spend smiling with someone who matters to you.”

Ligger i sängen, lyssnar till Håkans röst och blir sömnigare och sömnigare. Saknar den där dagen så solen var så otroligt varm, och folkmängden var otroligt stor, känslan att stå och skrika till hans låtar utomhus. Springa genom hela Göteborg med 'känn ingen sorg för mig Göteborg' i ryggen, sätta sig på bussen hem, andfådd av allt springande. 
 
Två lektioner, två lektioner sedan gick jag hem idag för jag mådde inte det minsta bra. Så jag tog bussen hem och direkt fixade lite att äta, sedan råkade jag somna. Där efter tog jag en dusch och efter många bortförklaringar började jag plugga. Gjorde klart en hel uppsatts så är nöjd, får fortsätta med pluggandet i morgon! Började för övrigt nästan gråta när jag fick höra att Ashel har fått jobb nu, sjukt stolt. I morgon gäller skolan igen, börjar med bästa ämnet - religion, så ska försöka få några timmars sömn. Good nightie, bitchacho!
 
Tänk hur många gånger vi hoppas, vi hoppas på att personen vi älskar ska komma hem till än med choklad när man är sjuk. Man väntar på att få bekräftelse hela tiden, för att få uppmuntran. Men vad väntar vi egentligen på? Gå och köp din choklad innan du åker hem, sluta lägg krav på andra för att bryta ner både dig och den andra. Uppmuntra dig själv, visst det är inte så att du kan stå utanför din dörr och knacka på hos dig själv för en överraskning. Och det finns inte många känslor som kan mätas med att höra den dära knackningen och veta vem det är, och genast känna ett leende växa. Men ändå ta vara på det unika, om saker skulle hända om och om igen skulle det inte vara unikt. Passa på att vara glad för de du har, men gör dig själv lycklig!! Du har kontroll över Ditt eget liv, och Du har kraften att göra Dig själv lycklig - hela tiden. Två ord: Känslomässigt orubbad. 

Det handlar inte om att stänga ute alla andra känslor, eller att förneka. Det handla om att göra dig själv så lycklig som möjligt!
 
 


Hjärta dig! <3

Svar: Puss !! <3
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?