50 shades of Grey - filmen.

 Så äntligen är den här, trailern man har väntat på så länge. Läste boken för ett herrans tag sedan, och böckerna har bara flytit på. Älskar verkligen dom, kommer bli grym som film. Det enda jag är orolig för är just hur dom ska ordna allt, på ett sett som inte blir töntigt.. Utan böckerna är ju verkligen sex där av hoppas jag att dom inte gör en "familj"-film av de hela. Sedan att Dakota Johnson spelar Ana är jag också skeptiskt för... Hoppas det blir bra, men hon är verkligen inte den personen jag hade föreställt mig. Där i mot våran egna Mr.Grey spelas av en bättre passande skådis - Jamie Doran, som faktiskt platsar riktigt som Christian. Hoppas på det bästa som sagt, dom som har utsett dessa skådisar måste ju ändå ha en plan med det, så jag litar på dom. 
 
Det är lite likt twilight filmerna, ingen gilla att Robert och Kristen spela Edward och Bella. Men i slutändan blev det ändå grymt, så får helt enkelt känna samma med detta.. Hoppas!



Kom ihåg mig?