729292

Helt sjuk dag med massor att göra faktiskt. Vaknade tidigt, klockan 9 är nu mera tidigt för mig... I alla fall så åkte jag & Linnea ner till stan för att sola, har aldrig varit så jobbigt att sola i hela mitt liv. Allt va väldigt varmt och svettigt, nej sola i solarium är inte det bästa när det är varmt ute (tyvärr dock ingen sol). 

Men efter detta tog vi var sin is-chai och åkte hem. Jag började genast städa, laga mat och allt vad som hör till. Har städat hela dagen... Tittade även på glee jag behöver seriöst sluta lipa till alla avsnitt ! Men på kvällen ringer Carro och frågar om jag ska med dom & bada, sedan 5 minuter efter var dom hos mig. Mitt första officella dopp skedde, sjukt kallt men ändå skönt.
Där efter åker jag hem och får se att Mami är hemma, efter nästan 3 veckor i Frankrike var det riktigt härligt att se henne.

Hon hade med sig en del presenter till mig och lite saker som jag ska ha i Roddan! 

Nu måste jag sova, ska upp hyfsat tidigt till gymmet tänkte jag. Good nightie! 





Kom ihåg mig?