Fallens 2014


Fallensdagar: fallens har varit riktigt rolig. I torsdags chillade jag med Nordis på morgonen & fick springa till tåget, för att hon fick för sig att vi skulle titta på Tims match i Götet. Hade supermysigt och killarna vann ! Där efter åkte jag & träffade pappa för en matbit på Butlérs. Sedan tog jag en fika med Reeb. Blev kvar ett tag innan vi mötte upp en del
Brudar och åkte hem till mig. 

Anni sov över och vi gjorde en redigt go frulle till ett avsnitt av PLL. Sedan gjorde jag mig i ordning och drog ner för att träffa brudarna på stan. Jag gick vidare till Brunberg och körde på en super trevlig förfest. Efter detta blev de att gå runt på stan och in på Epic. Bästa Jakob följde mig hem och däckade direkt. 
Lördagen va underbar, jag chillade hela dagen, men sedan lyckades jag göra mig i ordning och förfesta med broshie som hade kommit hem. Han och hans kompisar satt ute på altanen och vi hade supermysigt! Jag gick ner till stan för att träffa Nordis och hennes kille så vi bara gick runt. Men där träffa jag alla brudar, även Ashel & Ida så vi gick till Lipz. Kom hem till possy sent, chilla med Matti och Effie ett tag sedan somna jag. 





Kom ihåg mig?