Helgen i smögen !

Efter att ha klarat av en hel vecka jobb så kände jag mig otroligt trött på fredagen men eftersom det va våran bästa Annis B-day så va den tvungen att firas!! Så vi gick upp alla tjejer med kladdkaka och glass + choklad för att överraska. Hon blev jätte glad och vi satt ute i några timmar för att äta upp den supergoda kladdkakan! 

Lördagen vakna jag upp och var väldigt mycket mindre pepp på livet. Jag orkade inte ta mig upp och eftersom vi skulle ut till smögen va det ingen höjdare att jag va så grinig för min mamma... Men klara mig ändå och tillslut kom vi iväg. Vi åkte direkt och badade, både Frida och Linda kom dit. Även fast Lindas entré va bäst !! 

Efter detta gick jag, mamma & Morgan till Ray's för att äta, sedan mötte jag upp brudarna och jakten på is kunde börja. Vi hittade tillslut is, i mängder och vi hann även äta. Även Denise och klara kom förbi då, dock va dom tvungna att åka senare. 
Efter detta gick vi tillbaka gill Linda och började fixa oss, efter några timmar blev det även massor av drick-spel och förferren va igång! 
Efter detta gick vi ut, hamna både inne på lagergrens och i en norsk båt. Vi tillslut fick i oss lite nattmat efter allt och vandrade hem, där i mot tog det lång tid innan vi somna, eftersom en del saker hände. Så som att jag börja blöda näseblod, linda och jag blev dränkta i dricka.. Men allt som allt - underbar kväll!!! 





Kom ihåg mig?