71930

Ligger nu ute hos pappa med Wilma och myser. Ska snart sova för att jag är helt död efter helgen, så tänker sova tidigt !!!


  I torsdags: var otroligt seg hela dagen, men lyckades ta mig ner till sportlife för ett pass med anni. Där efter gick vi hem till mig och gjorde super god mat ! Topp kockarna här kan jag lova!  I fredags: så firade vi Marianne som fyllde 18 år, bästa bruden bjöd på en underbar kväll full av mat, musik, skratt och härliga personer ! 
Kom hem runt halv 3 och somnade runt 4. 


I lördags: så vaknade jag sent av att Ashel skrek att jag skulle gå upp och äta. Där efter chillade jag framför sex and the city och började göra mig i ordning. Sedan kom Mandie och vi snackade samt att hon hjälpte mig fixa mitt hår innan hon körde mig till Emma. Vi firade Emma som fyllde 18 år och hade superroligt !! Jätte trevligt men sedan åkte vi vidare till Butlérs och fortsatte ha en mega rolig kväll. Jag & Ida gick för att köpa mat där efter tog en taxi hem. Somnade nästan med min pommes men lyckades äta den. 
Idag: har jag gjort allt för att få sova eller bara ligga ner med datorn, men nej nej, har fått städa och allt möjligt ! Helt otroligt trött men har äntligen fått krypa ner i sängen nu. Ska försöka sova snart, natti natti! 







Kom ihåg mig?