god gives his hardest battles to his strongest soldiers

Måndagen: Vaknade i hyfsad tid och var så otroligt trött, så jag åt frulle framför datorn och skulle se vilka nya avsnitt som hade kommit. Får då syn på att avsnitt ett av säsong sju av True Blood fanns, blev sjukt glad och satte på den direkt ! 
Där efter gjorde jag mig i ordning för att sedan cykla ner till stan och träffa Nordis på torget, för att där efter åka ut till Överby. Fick med mig en klänning & en t-shirt hem, riktigt nice. Åkte snabbt hem för att packa och gå ner till stan för att titta på bion vi alla har väntat på: Fault in our stars. Fasen vad vi lipade, kunde knappt andas där inne... Vi gick hem till Nordis och skrattade otroligt mycket (natthumorn var på topp), där efter somna vi redigt gött.
 
Tisdagen: Jag och Nordis vaknade upp, hon fixa en go frulle till mig och där efter åkte vi in till stan för att sola. 
Jag kom hem och chillade sönder, tittade på lite serier och allmänt relaxa fram tills Possy & Effie kom. Vi officellt betala det sista på resan och det känns otroligt skönt ! 46 dagar kvaaar!!!

Vi åkte hem till mig och började laga mat, så fort Anni kom högg vi in. Sjukt gott,  efter de satt vi och lyssnade på  Thomas Ledin samt snacka tills natttimmarna kicka igång!
 



Kom ihåg mig?