“It’s 2am and I’m lying in bed with nothing but the idea of you and I.”

Torsdagen: skrikit och sprungit runt för det mesta, kaos inför att mami åker iväg i över två veckor och hon har hållt på med ett schema för allt jag ska göra. Samtidigt som jag har fått fixa saker inför i morgon... Kaos med andra ord! Men har istället skitit i det mesta och satt på awkward för att titta ikapp hela skiten. Såklart blir man fast samt lurad för att avsnitten bara är 20 minuter ! Köpe även en ny bok igår och den verkar riktigt bra med andra ord. Nu ska jag försöka få några timmars sömn innan det blir firande för midsommar och allt annat som hör till. ska lägga mig med boken och filosofera bye- 
 

Onsdag: chillade för det mesta hela dagen, men hann ändå både handla med mami samt fira Stina som fyllde 18 år ! Grattis babe!! Så vi gick till henne och åt lite goda tårtor och myste. Där efter träffade jag bellepelle & co på kopparklinten och vi chillade ett bra tag, där efter tittade jag på mer awkward !
 
Tisdagen: Dagen gick åt att chilla och ta ut all sömn som jag missat under huvudstads-resan. Träffade Anni en snabbis och drack lite kaffe innan jag + la familja drog till morfar och grillade. 
 
Måndagen: Gjorde mitt sista matteprov i kurs 2b, hatar den jävla kursen. Men efter att ha försovit mig och rusat ner i panik för att göra ett prov så åkte jag + beckie hem till Linnea för att chilla samt tröst-äta. Där hängde jag resterande av kvällen, fram tills vi gick till strandgatan! Cyklade hem och somnade en stund efter.
 
 



Kom ihåg mig?