Midsommar 2014

Firandet började nästan när jag gick upp... Kanske inte riktigt, men jag tittade på några avsnitt av awkward samtidigt som jag målade naglarna samt åt frulle. Där efter tog jag en dusch och träffa papi en snabbis innan Maja kom hit. Vi började fixa oss på riktigt samtidigt som vi tog några drinkar - super goda !
Runt fem gick jag upp till Anni, där hade folket redan börjat strömma in. Middag, beer pong, tårta med choklad och jordgubbar, drinkar, skratt, norska och en massor med dans + över hundra sekunder på snäp så har ni våran kväll. Det var super trevligt och hur bra som helst hos Annipanni! 
Mallan & jag åkte till en lokalfest där vi genast vände och åkte på efterfest, kvällen slutade som den ska på morgonen då jag och Maja vandrande hem till mig. 
Super bra midsommar och vill tacka alla som gjorde att den blev så bra ! ♡
 
 



Kom ihåg mig?