Possys dag! 18 år och galen!

Fredagen: POSSY 18 år! Började redan fira på Lipz då vi sågs där inne efter 00.00 och hon var 18 år min ängel. Världens bästa brud. Kom hem tidigt på morgonen istället för sent på kvällen, men Mery sov hos mig. Vaknade sent på dagen och efter att Mery hade åkt hem så träffade jag pappa. Vi åkte till kussen på sjukhuset och hälsade på honom. Där efter blev det stress hem för att fixa mig innan firandet hos Possy, eftersom det var Svennedagen igår blev det samma tema - fick leta upp en av Ashels skjortor... Bubbel, god mat och härlig musik samt underbara vänner blev kvällen fantastik!!
 
 Efter en underbar kväll hos Possy drog jag hem, men i samma veva åkte jag snabbt till Brunberg och chillade med boysen. Härlig natt där också med mycket skratt, åter igen kom jag hem tidigt på morgonen.
 
 



Kom ihåg mig?