Sommarlov.

Sommarlovet har börjat, började med att jag spillde cola över hela min dator så den går lite segt med att skriva - där i mot fungerar den och det gör mig så otroligt glad. Jag har klarat min jävla mattekurs och hatar den, men vi kör på med en ny nästa termin... Förhoppnigsvis går den bättre och är roligare, förhoppningsvis. Men i alla fall så har jag varit en helg med min bästa Erkan i huvudstaden och filosoferat runt, shoppat, ätit, druckigt en massor av mojito samt gått på en konsert med våra älsklingar. Den var förövrigt helt obeskrivlig och jag älskar varje del av den. Sjukt stolt över dom alla, efter 4 år och dom betyder fortfarande lika jävla mycket för mig. Sommarlov. Äntligen. Efter allt slit jag har kämpat med i tvåan, efter allt jävla plugg och allt jobbigt som har existerat är jag äntligen klar. Nu börjar allt, listor på vad man ska göra, sommarjobbet som jag tillslut har fått och träningen som jag kan sätta igång med på allvar. Allt detta, + att jag får känna att det är mitt sista riktiga sommarlov. Lika mycket som jag vill växa upp vill jag stanna i som liten, önskar ibland att man växte neråt istället för upp i åldrarna. Ska verkligen ta vara på varje dag av sommaren - kommer sluta med att jag sover bort den i alla fall. Men ska försöka, bokat upp en massor och en hel del spenderas med vänner och familj. Ska åka upp till Norge snart i en vecka, broshie tid sådär. Nu där i mot är jag trött och mina linser har torkat i mina ögon så ska ta bort allt smink, ut med linserna och borsta tänderna för att uppdatera bloggen lite mer och min dagbok. Men godnatt ändå, nu börjar sommaren mina vänner. 
 

skönt med ledighet.. inte kul att spilla dricka på datorn :/

Svar: Haha, tack ! Nej precis riktigt jobbigt läge faktiskt :(
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?