Studenten 2014

Torsdagen: Vaknade riktigt tidigt för att började fixa mig snabbt. Fick ta bussen med alla ballonger och badringar som jag skulle hänga runt halsen på alla! Där efter mötte jag upp mina vänner i skolan och började fixa i ordning allt tills avslutningen skulle börja, allt gick bra och runt tio började avslutningen. Många tårar faktiskt, kommer verkligen sakna våra studenter på skolan. Samtidigt är det läskigt att bara ha ett år kvar sedan, börjar få lite panik faktiskt.. men efter många kramar samt kramar fick jag och Mery springa till morfar. Vi mötte upp släkten och väntade på att Alice skulle springa ut, gud vad stolt samt glad jag var när hon kom gråtandes mot oss. Självklart glädjetårar, men vi stannade och tog massor av bilder, kramades osv. Där efter gick vi runt till alla andra studenter, så härligt att se alla, blev så otroligt taggad för oss nästa år!
 
 
Efter detta följde vi våra härliga studenter till flaken där vi såg alla åka runt, åt sedan på Max och där efter åkte jag hem. Morfar kom och hämta mig runt 4 för att vi skulle fira Alice med hela släkten + vänner. Riktigt trevligt men sedan träffade jag Mery och vi drog hem till mig för att börja "förfesta". Där efter åkte vi ner till stan för att träffa upp härliga vänner och dra till Lipz. Sjukaste kvällen på riktigt, men allt var så roligt och härligt! 
 
 



Kom ihåg mig?