do you ever just stare at your homework and cry

Ligger här en söndagkväll och ska snart försöka sova, helt kaos helg kan jag säga. 
Fredagen: Jag och Anni åkte till sportlife direkt efter skolan för att ta ett härligt gym-pass, men hade otroligt ont i ryggen så fick skippa några övningar vilket var otroligt tråkigt. När man väl är där vill man ju faktiskt ta ut sig och köra till max. Trötta som vi ändå var efter passet så drog vi hem, jag åt och sedan möttes vi alla på konsum som en härlig standard sak för oss. Där efter blev det myskväll hos Anni och jag gjorde misstaget att somna där, blev väckt och cyklade hem... 
Lördagen: Vaknade av att Possy ringde mig och sa att vi skulle träffas nere på stan, så jag fick stressa lite för att hinna med bussen för att träffa henne och sola. Åkte sedan hem och började plugga samt fixa i ordning mig, där efter åkte jag till Lisa som hade 18 års middag - så sjukt mysigt och roligt ! Underbart gäng kan jag lova. Åkte där i mot vidare på en fest och kaos är väl ordet för kvällen. Slutade i alla fall med att Limpan och Victor kom för att hämta oss, däcka hemma hos Possy. 
Söndagen: Vaknade sent och åt en go frulle med massor av kaffe, mobilsladdarna är tagna - pengar stulna, vi tjejer sitter och snackar om gårdagen. Sletna och trötta, tillslut kommer jag hem får igång min mobil och kan börja plugga. Pluggat och haft ont är väl dagen idag.. Måste upp tidigt i morgon så ska sova nu - good nightie!
Älskar henne asså. 



Kom ihåg mig?