Mitt allt.

Det är måndag och jag ligger i sängen helt död efter första skoldagen efter min lilla långhelg. Fick ingen sovmorgon idag då vi i stället hade en extra matte lektion... Efter skolan myste jag med mat och serier (Twisted) samt åkte till våran sjukling Rossy med choklad, jag stanna även där och snacka en hel del med min brutta. Deep stuff kan jag lova. Resterande av kvällen har tillbringats framför datorn och Top Model Sverige !

 

Kanske ska berätta om min Helg... Vet egentligen inte vad jag ska säga mer än: Det var det bästa i mitt liv. 

Om ni har sett mig i min lyckligaste stund, ta det gånger tusen och det var hur jag va på konserten. Menar tänk er själva att vänta tre år, lyssna på hans remix VARJE dag till skolan - varenda förfest och varenda lektion jag behöver pepp-musik på. Kan allt, vet allt och känslan när Tim min älskling går ut på den stora scenen och drar igång. Rysningar räcker inte ens!

Känslan när Lovisa och Anni klättrar upp till oss för att vi har sett dom och skrikigt över hela Tele2arenan så att dom ska se, festa hårt till Levels. Lyckan där kunde inte bli bättre!

 

 

Förutom min överlyckliga stund som varade runt två timmar, så tillbringade jag nätterna med Effie i ett rum högst uppe på finaste hotellet. Helt sjukt fint och kände att det var riktigt lyxigt! När vi inte shoppade med Julia och Khalil så vandrade vi med Tom och Nils i timmar för att hitta ett fik som var fullt... Eller varför inte bra random springa på mina tjejer på stan? Äta plankstek med Effie var heller inget fel samt dricka drinkar på hotellrummet och ta en bärs innan man drar ut. Drömma sig bort att gå in i alla butiker och inte titta på prislapparna bara köpa. 

 

Behöver jag beskriva mer än att min helg har varit höjdpunkten i mitt liv?

 
 



Kom ihåg mig?