“Never trust your tongue when your heart is bitter.” — Samuel J.

Vaknade rätt tidigt denna morgon, har redan ätit en härlig och lång frulle så nu sitter jag med en stor kopp kaffe i sängen och pluggar. 

Vem vill inte ha en kille som Klaus?!  
 

* Sjukt noggrann med mina tänder, blivit tillsagt flera gånger av tandläkaren att jag borstar för mycket. Men tandtråd, munskölj är ett måste. Efter jag har borstat tänderna på kvällen måste jag dricka vatten.

 

* Går nästan alltid med en strumpa ut och in, vet inte varför men det har blivit så. 

 

*Gillar inte barn men om jag ska ha några så ska dom heta Alek/Alec och Logan, båda namnen har en bakgrund men tror dom flesta fattar att Logan är ifrån Wolverine. 

 

* Jag har skrivit dagbok på riktigt, nästan varje dag sedan jag gick i 7an. 

 

* Jag har en sjukt komplicerad och stor familj samt släkt, - Hej, släktmiddagar varje helg! 

 

* Älskar att gå på restaurang. 

 

* Älskar också kliché och romantik, är en riktig mes av mig.♡ 

 

* Svårt att lita på folk. När jag väl får tillit för någon och det försvinner så är det högst omöjligt att jag kommer lita på dom igen.

 

* Älskar att göra minnesvärda kvällar, sådana som man tänker tillbaka på och börjar skratta bara av minnet. 

 

* Har svårt att ogilla folk eller säga negativa saker, men när jag väl ogillar någon är det svårt för mig att någonsin börja gilla den igen. 

 

 * Filmer som jag kan titta på tusen gånger är Clueless samt 10 Things I hate about you.

 

 
 

* Jag har haft tumblr sedan 2009 och är precis lika beroende av det nu som då.

 

* Älskar serier, och är delägare på Sveriges största PLL-blogg

 

* Kan verkligen inte spara pengar, finns nog ingen som är så oekonomisk som Bianca Eriksson. 

 

* Är den segaste på morgonen, och innan jag har fått kaffe så är jag den grinigaste personen på jorden. 

 
 



Kom ihåg mig?