783121

Dagen har varit mysig med min älskling Kiama, vi åt tacos och gick sedan till konsum för att köpa upp halva butiken. Satte oss framför Vampire Academy (som jag har väntat SÅ länge på att få se!!) med allt godis och åt en massor. Efter en hel del prat och ha tittat 30 min in på filmen cyklade älsklingen hem, jag fortsatte titta och helt otroligt vad grym filmen var. Nu måste jag läsa böckerna, har faktiskt inte gjort det. Men jag fastnade ju för house of night istället - så får läsa ut dom innan VA. Nu tänkte jag gå nana, men läsa lite ur boken innan - om jag orkar det vill säga. Ska försöka gymma i morgon och äntligen komma tillbaka till gymmet... Men måste bara säga att Dimitri & Vladimir är dom två sexigaste namnen. 100%
 
I måndags: Chillade med Maja, åt på grillhouse & fikade med boysen på Strandgatan. Där efter drog alla hem till mig och det blev en sen natt, haha.. 
 
Tisdagen: kom hem efter skolan och var så trött att jag somnade, sedan myste jag med mami innan jag gick och la mig på riktigt. 
 
Onsdagen: fick tillbaka resultatet av nationella proven i matten... Mami köpte donken till mig om man säger så. Efter skolan tog jag också en fika med Maja & Mery. På kvällen tittade jag på Dawson's och From prada to nada.
Skoldagen var bäst med mina brudar och en sjuk video.
 
Nu avslutas allt med Håkan och ögonlocken är verkligen tunga nu så känner att jag behöver sova.
Good nightie!
 



Kom ihåg mig?