*AHS theme plays as I walk into school*

Orkade verkligen inte blogga varken onsdag eller torsdag, har verkligen varit super stressad. Men igår försökte jag chilla lite så jag titta på härliga filmer! Idag var skoldagen otroligt tröttsam och jag somnade nästan på engelskan, men efter skolan åkte jag ut till Överby med brudarna. Spenderade 5 timmar där ute och resultatet var att jag hittade en hel del som jag hängde undan. Väl hemma fixade jag tacos och där efter kom Possy, vi köpte godis och myste framför let's dace som goingen kammade hem. Nu sitter jag och tittar på the last Airbender som såklart inte är lika bra som den riktiga Avataren (gud va många timmar som har spenderats åt den), men den är mysig och bra ändå speciellt när Jackson är med! Är också väldigt sur över att jag precis fick reda på att The Carrie diaries är nerlagd, förstår inte riktigt hur dom tänker med tanke på att den var väldigt poppis! Men åh, nu är jag så sur och yr att jag ska sova. 
Good nightie, sleepy. 
 Ett litet collage med mina favorit bilder ifrån underbara minnen. Allt ifrån den dagen vi boka Rhodos, första gången jag såg Håkan för två år sedan, halloween, avskedsfesten för min syrra (som jag saknar!!!) och inte minst sagt Avicii!



Kom ihåg mig?