“Decide to be fine until the end of the week, make yourself smile because you’re alive that’s your job, then do it again next week. Do it right with a smile or don’t do it at all.” — Frank Devereaux

Possy & Anni kom hem till mig för lite snack sådär, och sedan åt jag. Fixa mig snabbt för att ta bussen ner och möta Linnea, hon åt på subway och där efter gick vi hem till henne en stund. Efter någon timme sprang vi in till stan och jag tog bussen hem, eller inte hela vägen fick gå i ca 20 minuter innan jag kom hem. Men där efter har jag legat och gosat i min säng framför supernatural ! Nu ska jag strax sova för behöver sömn, good nighie.
Man ser verkligen här att mina älsklingar har blivit så gamla, ja det är snooki men det var inte de jag ville få fram. Men ser verkligen nu att det har gått 9 säsonger av supernatural och jag vet inte ens vad jag ska göra när det läggs ner... Gif'sen är dock perfekt gjorda, man ser till och med min dröm bil.



Kom ihåg mig?