A part of me dies every time no one gets my joke

F R E D A G:

Älskar fredagar, men samtidigt - vem gör inte det? Dock är jag alltid trött, asså extremt trött på fredagar. Men eftersom det var lov, var jag i alla fall lite mer utvilad. Men gick ändå inte upp ur sängen förent tolv, även om jag vaknade runt nio. 
 
Efter fullen & en snabb dusch åkte Effie och jag ut för att leta kläder utan någon som helst lycka. När jag kom hem började jag genast fixa mig, äta tacos och sedan kom Filippa. Vi tog var sin drink, sedan kom Ogge och hämtade oss. Vi åkte till Elin där det blev en super härlig förferre! 
 
 
Vi åkte faktiskt taxi-limmo in till LIpz, var framme runt halv 12. Sedan körde Lisa hem mig runt halv tre, då var jag redo att gå och lägga mig. Var så otroligt trött! 
Hade en grym kväll !
 
 



Kom ihåg mig?