don’t let me go outside at midnight because I’ll suddenly get very excited and want to go on an all-night adventure

Nu är jag redigt trött, skulle kunna somna bara av att jag lägger mig ner i sängen. Drömde btw dom sjukaste drömmarna inatt... Men detta får bli ett snabbt inlägg som egetnligen skulle in igår natt men jag somnade Skräll.

Nu ska snart hela familjen (jag, Ali, Mikis och Ashel) iväg och äta eller fika, man vet aldrig riktigt vart man ska när man sätter sig i deras bil! 
Vill gå på bio längesedan jag var på bio nu asså... Snälla någon bjud mig på bio!
 
Igår: Så vaknade jag och Wilma runt 11 av att Linus kom och kastade kuddar på oss.. Vi satte oss och tittade på ett x antal One Tree Hill avsnitt innan vi åt frulle och fixade oss, då körde padre och Linus hem mig. 
När jag kom hem tog jag en lång dusch innan jag åkte ner till stan för att träffa Elvira och Annipanni, vi tog en tripp till solariet och jävlar va vi skratta. Jag. Dog!! Vattnet tjejer vattnet, vi tillsammans är ett ord och det är kaos. 
Efter det åkte vi hem och jag chilla lite med killarna innan jag gick in och sminka mig. Runt 11 kom Annipanni och vi chillade, snacka och skratta - sedan stod jag och dansade till alla 90-tals låtar, skratta räcker inte ens för det! 
Runt två åkte jag, Anni, Ashel och Sopran till donken och köpte mat sedan satt vi hemma och åt det samtidigt som mer prat ägde rum, innan vi körde hem Anni. Då var jag så trött att jag bara tog bort mitt smink och somnade!
 
Dagens planer är inte riktigt fastställda, men nu måste jag gå innan Mikis dampar på mig (heeeej Chailatte!!).
 
 
 
 
Bilden är tagen innan allt hände, dom dom doooooom. 



Kom ihåg mig?