I’m fairly certain I have more feelings about a 1967 Chevy Impala than I do for some people I know in real life

Så sjukt trött att jag ska gå och lägga mig om cirkus fem minutos, känner hela fredags-party-feeling, eller inte.
Nej, vi säger pass på fest och ja till mys i sängen med film, Salt & Vinäger-chips + Cola (heeey sa någon diet? Men det är lurre mitt gym är kylen!), då leker livet kan jag lova! I morgon får ni ett helt inlägg om vad som har hänt i veckan - skolan har dragit igång och nu är det ingen återvändo allt eller inget. Btw har Ashel börjat att gå utan kryckor och dett märks då han brotta ner mig på golvet och gjorde så jag istället bröt armen (varenda ben i min kropp). Nej, nu ska jag skriva ut denna dagen i detalj - men inte hääär utan i D-boken, mehehe! Good niightie, love.
 Nej jag står helt cp, okej...

HAHAHAHAHAHAHA!! Hur fan står du människa? Lööööv dig!

Svar: HAHAHAHHAHAHAHAH FU!!! AHAHAHAH Älskar dig med!
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?