5899

Jag har nu insett för 43 gången att min familj är 100% störda, that's it. Efter blogginlägget kom Ali och Mikis hoppandes på mig i min säng, vi hade lite deep talk. Men helt plötsligt brister Mikis ut "jag är sugen på chicken nuggets" och där va det klart vi tog musiken på högsta volym och körde till donken. Så underbart gott att det va helt sinnes, som en vis ung kvinna en gång sa "Fuck att vara nyttig när man kan vara onyttig" (vet att dom orden har fastnat i vissa hjärnor..)! Men där efter körde vi inte direkt hem, utan vi åkte på älg safari - Why?! Inte nog med det så höll vi på att kissa ner oss för en bil kom mitt i allt, ingen teckning heller på mobilen. Såg i alla fall typ två älgar och lite andra små djur. Nu ska jag faktiskt sova, tidigaste på väldigt länge faktiskt!
Good nightie Mr.moon
 
 



Kom ihåg mig?