I don't know what you want from me...

Har haft en otroligt mysig dag med mami ute på Bovall, faktiskt riktigt fint vädet - vilket gjorde att jag brände upp hela ryggen... Jag vet att du skrattar nu Effie ( ginger ). När vi kom hem så duschade jag, städade och fixade mig för att sedan åka till Bestiesen. Har saknat henne så grymt jäkla mycket att det inte finns ord, så denna kvällen blev skratt, té och ha mysigt ute med filtar, ljus och is. Och en hel del deep talk som fick än att tänka en hel del...  Fan. Sedan kanske det som de var mest av Skratt, har saknat att skratta med effie så mycket som bara vi kan (även om mitt skratt har försämrats pga jag umgås för mycket med två töntar..), dooog "rätt och slätt", "really...reaaaaally?!". Ja, jag sitter och tittar på dom nu Effie. Sedan tog jag mig hem och nu ligger jag här fett trött egentligen så ska sova, har för många tankar just nu. 
Jaaaaaa, i morgon får jag en ny säng - min rygg dör av glädje!
Good night!
HÄR är btw effies blogginlägg - lite fina bilder efter alla om och men.
 Att mitt rum är stökigt är redan kommenterat, och städat.




Kom ihåg mig?