me: [makes list of TV shows i should start watching] me: [re-watches every single episode of a show i've already seen]

Så I'm back again, sömnlös som alltid - eller grejen är den att jag skulle nog kunna lägga mig ner och sten sova, men jag är för pepp på livet för det så I say: how about no!
Idag har jag så mycket som tittat på PLL och AHS, sedan tillslut gjorde jag mig i ordning och cykla ner till Effie. Dipp, chips, Is, skratt, sång (tyvärr..) och bara diskuterat om allt och alla. Efter min otroligt mysiga kväll med Effie åkte jag hem och skulle skypa med tönten samtidigt som vi skulle titta på Samma 
avsnitt av AHS, men neeeej den tönten hade redan tittat på det och spoilade för mig - så skyldig mig en Latte idiot! Detta blir bara ett snabbt inlägg eftersom jag äntligen har kommit igång med Mitt projekt denna sommaren. Ray den tönten har ju ett litet projekt i form av ett fucking företag, så kände mig lite... tillbaka eller vad man ska säga, så när vi satt och snacka härom dagen så kom vi (han... jag...) på att jag borde hitta på något att göra. Och det har jag, och det är igång - Nej ray du får inte veta förens du har köpt den latten du är just nu skyldig mig. Så nu vet jag hur lite sömn jag kommer få i natt pga allt fix jag måste göra. Damn, alltid att jag får så bra idéer när ja ska sova... Hihi! Btw: tönt titta inte på avsnitt 11 förens du väcker mig. 
Nu måste jag avsluta: Good nightie! 
 



Kom ihåg mig?