God jul!

Romans 15:13 May the God of hope fill you with all joy and peace in believing, so that by the power of the Holy Spirit you may abound in hope. 


God jul vänner! Har inte haft någon speciell jul-känsla detta året, mestadels för att jag har varit så stressad för allt och alla. Så går det när man har en skola att gå i, och med detta sista året. Stressen är hög! 

Men dom senaste dagarna lyckades jag både inhandla alla paket och slå in dom. I måndags åkte jag dit och träffa newsome's. Vi gick runt och shoppa samt tog en fika. Hela dagen gick åt där ute! Tisdagen åkte jag med Lajsen ut för både hon och jag skulle köpa dom sista paketen. Vi åt även där ute och bara gick runt. Även Ashel kom hem igår och vi myste med hela familjen! Söndagen ägna jag åt att slappa hemma, städa & sedan gick jag åt och åt med familjen på Butlérs. Efter detta kom Brunberg, Svanberg & ogge hem, vi myste och skratta hela kvällen!

Idag, julafton vaknade jag av mamma, jag gick ner och åt frulle med broshan. Vi letade även paket & nu ska jag fixa mig. Alla gäster kommer hit runt halv 3. detta året firar jag med mamma & hela släkten är hos oss. Mysigt!! 

Hoppas ni alla får en fantastisk dag! 

Gud vad glad jag blev när det snöade förut! Kärlek på det alltså. 



Kom ihåg mig?