“I need a hug or 8 shots of vodka, please.”

Så otroligt trött just nu,allt jag vill är sova i flera dagar. Men det fungerar inte riktigt så när man har kvar två inlämningar + en massor av stensiler inför i morgon. Men nu sitter jag med Brunberg och pluggar, eller jag pluggar han snackar mest. Men idag har skolan varit jobbig och allt jag ville göra va att sova... Men nej, efter skolan pluggade jag och sov lite. Sedan kom Ogge och Brunberg med glass. Nu har vi tittat på Paradise, och ska plugga lite innan sov time nu. I morgon är åter igen en trög dag, med mycket plugg och ska även jobba efter skolan. är såådär taggad på det alltså. 
Igår var jag på Liseberg och det var hur mysigt som helst. Åkte direkt efter skolan, och åt där osv. Kom hem runt tio och då var det direkt sovtime, riktigt underbart ! 
Good nightie!
 



Kom ihåg mig?