“Trust the vibes you get, energy doesn’t lie.”

Det är lov, så sjukt underbart ! 
Riktigt trött och utmattad efter gårdagen, men en grym dag.
Fredagen: skolan var seg men helt okej,  sedan fick jag stressa hem och fixa det sista. Tillbaka till skolan och ha julavslutning... Vilket var väldigt roligt! Men där efter fick jag springa till bussen och åka till rissan. Där började vi med drinkar & sedan pizza. Efter det blev det chips & godis, samt drickandet började komma igång. Super roligt verkligen & massor av garv, berättelser och minnen ifrån Rhodos togs upp. Vissa saker kommer man få leva med hela livet... 

Tillslut åkte vi till lipz, där mötte vi killarna och gick upp till vip:en för lite bubbel samt skratt. Efter några timmar köpte vi (jag) mat och fick hemsläp i form av possy! Somnade som en stock.

Idag: vi vaknade och låg i sängen länge, med en redig Hangover gick vi upp för att äta frulle. Snackade & drack kaffe innan rissan fick springa till bussen. 
Nu har jag suttit och tittat på big Bang theory samt snackat med Brunberg. Mys! Nu ska jag snart gå ut och gå innan jag ska äta, fixa till mitt rum. 

Grym start på lovet med andra ord!

Älsklingar ! 



Kom ihåg mig?