82012

“I want to believe in it all again. Music and art, fate and love, and I want to believe that I’ve made the right choices, and I’m still on the right path, and there’s still time to fix some mistakes I’ve made. I guess I want hope”

- P.Sawyer. 

 

Idag är det en sån där dag då jag behöver ha tusentals människor runt omkring mig, har haft ångest idag. 
Men Igår så åkte jag och Anni ner till stan för att köpa kaffe, så mötte jag Emsie och vi åkte till Poppo. Hos henne åt vi tacos, myste, snacka, skratta och åt en hel del - som vanligt ! Sjukt mysig kväll och vi somnade hyfsat tidigt efter en hel del deep talk. I morse vaknade vi rätt tidigt och dom två hurtiga sakerna drog ut och sprang, lat som jag är stanna jag inne. Men när dom kom tillbaka lagade vi frulle och fixade oss för att åka hem.
 
 
 
Kom hem runt två och lagade mat, sedan tittade jag på bästa Holiday döör verkligen för den, så grym. Runt nio kom kussen hem till mig med en massa frukt, vi gjorde fruktsallad och satte på Frost. Men vi hann titta tio minuter innan vi åkter och hämtar Simon, sedan kom även Alfie. Dom gick för kanske snart en timme sedan och är väldigt trött nu så ska sova, i morgon ska jag göra någon fin frulle där med. Det är ju trots allt dagens viktigaste mål! 
Good nightie! Sleep well.
 
 



Kom ihåg mig?