Alla ♡-dag!

WOW! Har fasen inte bloggat på hela veckan nästan.. Sjukt - sorry men hade verkligen glömt av bloggen!

Back on track: dessa sista skoldagar har varit tröga, för sega och jag har varit för trött! Har verkligen inte haft någon lust och har inte orkat med något - allmänt skoltrött alltså. Men sedan har ju vissa dagar lyst upp mina tråkiga och torra dagar. Som att jag har träffat Anni en hel del (skräll) både nätter och dagar, mycket mat och skratt! 
 
 
 
Alla hjärtans dag: Vissa tycker överskattat andra tycker att det är en fantastisk dag. Jag är lite neutral i den frågan, tycker att det är vad du gör den till - om du vill ha en vanlig dag ha det, men om du kanske vill göra något extra - gör de, alltid lika kul att fixa roliga händelser i livet i form att roliga kort. Personligen tycker jag det är roligt att lägga energin och pengar på "händelser", jag tar pizza och mys framför ett smycke tex. 
Vissa tar denna dag som en löjlig sak - man ska ju visa uppskattning varje dag, och inte bara en dag -, vilket är helt sant, men ändå tror jag att denna dagen kan vara som ett litet "safe-card" för dom som inte alltid riktigt vågar visa känslor eller uppskattning, för nästan inget kan gå fel om man säger en gullig sak på alla hjärtans dag - eller ger ett kort. 
 
 
Jag har fått mycket uppskattning av personer jag håller mig nära, och har uppskattat det till tusen! Först min kära mami såklart, sedan bästa Erkan kom och lämnade en godis till oss alla tjejer, min kära Maja lämna rolig litet kort som faktiskt betyder mycket, min broder och mina kära vänner samt älsklingar. Denna dagen har varit sjukt underbar! ♥
Ashel är som ni kanske förstod tillbaka i les town, mina två brudar var här i kväll och flippade ut totalt - bästa ! 
 
Nu ska jag göra det jag har länktat efter - sova ! Natti natti! LOV!! 
 
 
 



Kom ihåg mig?