You wanna be happy? Find someone you like and never let them go.

 Saken med den att det inte alltid är så lätt.
 
Igår: Kan jag inte säga att det var en bra dag, och min kära Anni fick lite damp på sig. Älskar dig, det vet du!♥
Gillade henne bara mer när hon fick med mig och träna ben/röv samt ha lite tid tillsammans på gymmet. Somnade gött kan jag lova! 
 
Idag har jag för det mesta tänkt på hur morgondagen ska bli, sjukt nervös samtidigt som jag inte fattar det än. Väntar man på något i tre år förstår man inte att det händer förens man står på arenan och tittar på min älskling. Som så många gånger jag har fått höra mina vänner driva om att jag lyssnar på hans 1 timmes långa remix, eller alltid har honom på mina spellistor. Samt hur dom alltid säger att om jag någonsin skulle gå på hans konsert så skulle jag behöva ha någon bakom mig som tar i mot mig när jag svimmar, då är det svårt att äntligen komma till den dagen då man ska få se honom. Avicii, Tim.

Dagen annars har varit stress och packning, mötte upp Anni för att sola sedan har jag bara varit hemma efter det. 
Sjukt trött och borde sova, good nightie!
 
När man inte vet vad man ska göra, vem man ska älska och hur man ska må. Det är då du ska skita i alla andra och börja älska dig själv, för de är det allt handlar om - den som kommer leva med dig, är du själv.
 



Kom ihåg mig?