“What’s the difference?” I asked him. “Between the love of your life, and your soulmate?” “One is a choice, and one is not.” — Tarryn Fisher, Mud Vein

Idag: Vakna rätt tidigt men försökte sova om, tillslut gick jag upp runt 12 och fick putta upp Maja. Lyckades städa/äta frulle innan jag och hon tog bussen ner till stan runt två. Där efter träffade jag upp Linnea och vi åkte ut till överby, shopping botar alla sorger och ger dock mer sorg när man inte har några pengar kvar.. Efter detta åkte jag hem och lagade mat som den mäster kocken jag är, även Ebba kom förbi och snackade. Där efter droppade hon och Victoria av mig i stan för då traskade jag vidare till Linnea. När jag väl kom dit skulle hon ut och övningsköra så jag plågade Emil lite undertiden, då han va tvungen att vara social med mig. När Linnea kom hem så chillade vi framför Disney och myste, tog bussen hem 1 och behöver verkligen sova nu. Måste komma igång med städnigen nu innan mami kommer hem ! 
Good nightie.
 
 



Kom ihåg mig?