Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is a Mystery. ◢ ◤

Måndag åter igen, och var verkligen inte ett dugg taggad på att gå upp i morse. Somnade verkligen som en bomb i går kan jag säga, var så trött efter helgen. Men det va ju party så ! 
Efter jobbet åkte jag hem och tog en dusch innan jag åkte ner till Nordström som är hemma lite, äntligen. 
Myste i någon timme eller så innan jag åkte hem och åt, sjukt gott med grillat kan jag lova. Sedan tittade jag på Lindsay L's dokumentär och åter igen, in och kolla för hon är verkligen underbar. 
 
Nu sitter jag där i mot och tittar på alla videos som har kommit ut ifrån Tomorrowland detta året, säger bara snart ska jag dit. Hade varit fett att vara där i år, 10 års jubileum och allt + att Avicii spela här om kvällen. Hur kan man inte bli taggad ifrån dessa videos?
 
 



Kom ihåg mig?