“Don’t stop until you’re satisfied. You want an explanation? Ask. You want to be successful? Work. Don’t settle for results you don’t want. Don’t stop until you’re satisfied.”

Har väl inte för den största delen bloggat det senaste, men har inte haft tid! Full rulle, alltid allt i 100%.
Först har vi plugget som inte lämnar mycket tid till annat, ni vet hur det är - man tror man pluggar när man egentligen stirrar rakt in i väggen... Detta tar ju faktiskt tid! Nej, men sedan har det väl varit extra mycket familj, även vännerna har besökt min enkla boning. Maja sov även här och skapade kaos, Possy och Anni har varit hemma och gosat. Idag gick jag hem ifrån näst sista lektionen för att jag var så yr, så åkte hem och gosa med Ashel (som äntligen är tillbaka) och Phillen. Sedan kom Possy förbi och drack lite kaffe samt snacka, nu när allt roligt är över blir det riktigt hårt PLUGG. Prov på befolkning i morgon, inte det minsta taggad och vet knappt vad man riktigt ska plugga på.. 
Good nightie!!
 
 

Fick denna charmiga bild skickad till mig av Emil, asså ibland undrar jag hur vi mår asså - kaos!
 
Åt en riktigt god middag på Butlérs med pappa i lördags, godaste IrishCoffee och var verkligen i matkoma när jag kom där ifrån kan jag lova. Som sagt älskar att äta ute, haha.
 



Kom ihåg mig?