Have you ever bullshitted an assignment so hard you basically laugh after every sentence you write

Inget festande innan den 2 april gick bra för mig och Anni, vi bröt den redan efter endast två veckor in i vadet. Men vad gör man inte för några härliga kvällar med underbara personer? Har i alla fall skaffat ett gymkort så lite har jag ju hållt. 
 
 
Men i alla fall så var fredagens skoldag helt okej, förutom provet som var tröttsamt.. Och jag besökte sportlife på håltimmen! Men efter skolan åkte jag och frun hem till mig, sedan hem till henne. Där efter mötte jag Ashel & Phillen i stan, åkte hem och direkt en snabbis till konsum för att hämta Possy. På bara några minuter ifrån att Simon hade frågat om dom skulle hämta upp mig var dom utanför huset, han och Magnus så jag och Possy åkte hem till Simon för en myskväll. Den slutade sent då vi åkte hem runt 3 på natten och somnade ganska direkt efter lite nattkäk. 
 
 
Vaknade av att min elaka vän spelade musik i örat på mig, har hemskt morgonhumör och hon vet om det så hon gick ner och satte på kaffe. Åt en redig frulle, gick tillbaka till sängen och myste innan Anni kom. Facetima lite med Mery innan alla drog ifrån mig. Familjen kom och hämta mig så vi åt, blev avlämnad hos Becka. 
Har väl inte så många mer ord om den festen, helt underbart galen klass har jag i alla fall det är en sak som är säkert!!! 
Limpan & Victor kom och hämtade mig, så åkte vi runt lite och lämnade dom mig. Somnade redigt gött kan jag lova! 
Vaknade faktiskt otroligt sent, och inte en lång stund efter kom Rissan + Anni för att attackera hela mitt hus!
På kvällen kom baben och ska sova här, så vi har precis tittat klart på en film så nu blir det sova. Good nightie!
 
 
 



Kom ihåg mig?