i love it when people try to hurt my feelings bc i don’t have any lmao

Och där var torsdagen förbi och vi går in i mot fredagen ! Äntligen, som jag har längtat. Även grattis Lisa 18 år!!! Ska snart nana och vakna upp till sista dagen innan helg, ni förstår inte vilket behov jag har av helg. Ska även besöka gymmet med anni efter för långt uppehåll nu, får verkligen öva på att få in det som en rutin att dra ner till gymmet. Även nästa vecka kommer broshie och gymmar med mig - grymt! 
Har för övrigt tittat på Torka aldrig tårar utan handskar finns nog inga ord som kan beskriva hur mycket jag lipa till den. När jag hade tittat klart på den kom jag på att Konsum stänger om en kvart och fick ta cykeln i högsta hugg för att ta ut pengar till Rossy. 

Efter gymmet i morgon ska jag även mysa med god mat och familjen, där efter mysa min andra familj - mina brudar. Love er! 
Puss och godnatt. 
Par motiverade träningsbilder och en text ifrån Håkan gör väl allt? 



Kom ihåg mig?