Bästa födelsedags-dagarna !

MIN FÖDELSEDAGS VECKA
Onsdagen; allt var i full gång inför kvällen. Sista minuten fix som alltid, smink & hann tilllochmed att titta på 'A night before Christmas'. 

Runt 18.00 kom alla tjejer hem till mig och först blev det champagne & lite prat. Sedan började vi ganska direkt äta tacos - där efter körde vi lite lekar. Och sedan blev det efterrätt. Sedan lite lekar igen och massor av skratt. 

Super underbar kväll, tusen tack för alla underbart fina presenter och allt! Bästa ni!! 


Fredagen; jag åkte direkt ner efter att ha vaknat för en genom gång för mitt kommande volontär jobb - vilket är på Fair trade butiken i Trollhättan. Börjar den 20 november så det är bara att komma in och säga hej! 

Där efter åkte jag med Brunberg när han skulle klippa sig. Direkt efter åkte jag hem och började sminka mig. Runt 6 kom Svanberg & ogge för att jag skulle sminka Svanberg. 
Sminkade även Brunberg och där efter rullade det in folk. Blev en go förfest hemma hos mig, även Ashel & Ida kom hem! Blev så grymt glad då! Bästa kvällen med dom, självklart drog vi till lipz och kvällen avslutades på grillhouse med en kycklingtallrik.


Lördagen; jag gjorde absolut ingeting! Myste med familjen & inledde min födelsedag framför en film. 

Söndagen; fick frulle på sängen och en galen bror som sjöng opera till mig så att jag skulle vakna. Ingen populär väckning ska jag säga... Men jag fixade mig och så kom släkten för ett litet kalas för mig. 

Till min överraskning kom str-brudarna och firade mig, bästa ni asså. Godaste kladdkakan och vi pratade ett tag. Så underbara tjejer!! 

På kvällen tittade jag på film, och då kom mina favvo-boys och överraska mig, älsklingar asså! Blev så otroligt glad!! Vi satt och snacka, fika och skratta. 

Min 18 års dag avslutades på bästa sätt, tusen tack alla som gjorde den sååå grym!!! Känns skönt att äntligen vara 18 år. 





Kom ihåg mig?