i only understand like 9% of life

Det senaste; förlåt att jag har varit helt lost ifrån bloggen. Haft... Ingen tid liksom! Easy like that. Nej, men ska verkligen bli bättre. Hade fullt upp hela lovet med födelsedagar, myskväll med lajsen & skräck, frulle med Maja, allmänt sköna dagar med Effie och killarna. 

Sedan denna veckan har Jag varit ute med pappa & broshan. Resterande dagarna har jag pluggat! 

Igår; skolan var seg och jag var trött. Jag gick till banken, sedan åkte Jag hem och fixade mig. Klockan 8 kom tjejerna hem till mig, firandet av mig & Ina. Tusen tack för helt underbara prisenter !! 
Brunberg & bisse kom förbi, samt körde oss ner till lipz. För min första lagliga debut. Hade en bra kväll allt som allt! 



Idag; otroligt seg dag, har legat och lyssnat på musik, samt tittat på 'If I stay'. Den var helt otrolig, jag har verkligen väntat på den länge - och det var sååå värt det. För jag har nog aldrig lipat så mycket, men titta på den genast!! 

Dagens humör typ





Kom ihåg mig?