*jokes about making out with you until it actually happens*

Flera dagar har gått förbi utan att jag har bloggat... Sämst är jag! Så tänkte gå igenom veckan.
 
Måndag; gick i skolan och hade en allmänt tråkig dag. Dock en väldigt bra föreläsare! 
 
Tisdag: skolan var seg, men på kvällen blev det att åka på en lite rodetrip med ogge & Brunberg. Innan detta hade jag även ätit ute med papi! 
 
 
 
Onsdag; skolan var heller inte så najs, men efter skolan hängde Effie med hem och vi snackade igenom hela livet. 
 


Torsdag: skolan var snabb, där efter jobb och fick skynda hem. Här vankades det förfest, grabbarna kom runt 9 och där efter fortsatte festen. Vi drog ner till Lipz runt 11-12 och jag hade en riktigt rolig kväll. Den avslutades på grillhouse innan jag och boysen tog en taxi hem!
 
Älskar fan er asså.
 
Fredagen; bakis i skolan var inte det bästa, men eftersom nästan alla andra också var det va de chill. 
Tur att jag inte var ensam med bakis-känslan...
 
Efter skolan åkte jag med papi & Wilma för att äta. Där efter åkte jag hem och städa efter förfesten, pust... Men rissan kom och hjälpte mig, sedan kom Svanberg, ogge & von d och sölade ner mer samt stressa mig. Typiskt dom. Tillslut åkte alla & Calle kom hem till mig. Vi tittade på film och åt godis, även om godiset var bland det värsta jag har köpt. Inte hemmakvälls godis med andra ord. Mysig kväll med andra ord! 
 
 
Lördag: sega i sängen, mamma kom hem och julpyntet började. På eftermiddagen kom Possy, Anni & Lippen hem för att chilla lite. Efter ett tag kom Brunberg och killarna för att hämta mig. Vi åkte ut och handla mat, gjorde tacos hos honom och tittade på film. Vi alla skulle egentligen göra pepparkakor men ingen orkade. Matkoma. Blev en julfilm istället! Kom hem runt 1 och stensomnade.
Bra kväll men underbara vänner. 
 
Söndag; första advent ! Mami väckte mig med en liten prisent för att fira dagen, sedan blev det att Jag åt frulle framför the originals. Ska snart försöka plugga & Göra något vettigt ! 
Riktigt taggad på jul nu, kärlek på det. ♡
 





Kom ihåg mig?