“I’m just tired; I just want the world to be quiet for a bit.” Matty Healy

Lördagen: igår vaknade jag upp och tittade på Beetlejuice bara för att få upp halloween känslan nu. Sedan började jag fixa mig inför kvällen. Runt 7 kom jag bort till Linnéa! Vi åt, lekte lekar och hade riktigt mysigt. Runt tolv åkte jag bort till Brunberg där vi tittade på film, tog sedan två bussen hem. När jag kom hem tittade jag på New girl (lite för många avsnitt innan jag somna).

Söndagen: har verkligen inte gjort något nyttigt idag, standard söndagar. Jag har tittat klart på säsong två av New girl och även första halloweentown. Sedan har jag tagit en promenad, allt jag har gjort. Dock haft väldigt mycket ångest inför halloween!! Men nu ska jag läsa lite innan jag somnar, natti ! 

Vem behöver inte lite söndags inspro? 





Kom ihåg mig?