Lördagen med bästa vännerna.

Lördagen: låg i sängen länge och tittade igen på en massor av serier, sjukt skönt och älskar verkligen att mysa i sängen en helg-morgon. Där efter åkte jag ner till Pitchers för den veckliga lunchen med familjen, jätte god mat och blev även efterätt. 
När jag kom hem igen så började jag städa direkt, gjorde mig i ordning och där efter kom brudarna. Killarna kom runt nio, då började beer pongen och sången igång. Riktigt rolig kväll, sånna kvällar inser man verkligen vilka fina kompisar man har. Om man nu pratar i en halvtimme på toan, eller sitter ute och snackar i någon timme på (den hela) altanen. Somnade sent den natten, var otroligt trött så somnade ganska direkt. 
 
Söndagen: Vaknade upp runt 10, och då kom killarna + Mery som alla hade sovit hos mig, in i mitt rum och vi snackade. Mery åkte hem och då började jag och killarna städa (jag & bisse städa, resterande sov). Sedan blev det fulle i form av pizza, bästa ! 
Runt ett kom Possy, då la vi alla oss i sängen och chillade. Gjorde inte så mycket den dagen, somnade runt 8;a - helt död efter helgen. 
 



Kom ihåg mig?